..BrandSense enerverende HOW sessies faciliteert?

Waarbij de HOW staat voor hoe we onze dromen, onze WHY, gaan waarmaken.

De HOW is onze belofte, zo gaan we het doen. Hoe we het gaat doen past bij onze identiteit. Het consequent en consistent uitdragen van onze identiteit maakt ons herkenbaar en onderscheidend, geeft ons een eigen gezicht.

Met het MT, een paar van je top medewerkers en ‘gouden ganzen’ (experts in jouw branche) gaan we in koppels van 2 langs 3 verschillende routes door Amsterdam, Londen of Berlijn. Op zoek naar voorbeelden van de kernwaarden, archetype en WHY die in eerdere stappen al onthuld zijn. De foto s die worden gemaakt door de deelnemers worden naar ons geappt, verwerkt en bij terugkomst in het café in snel tempo besproken en volgens een objectieve creatieve methode door de deelnemers geprioriteerd. De uitwerking en interactieve presentatie van de resultaten door BrandSense volgen een week later.

“Zeldzaam enerverende sessie met concrete uitkomsten en acties die we meteen in kunnen zetten in de praktijk!” – deelnemer van een grote IT International.